Vă rugăm să vă logaţi sau să vă înregistraţi.

Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
 

Stiri:

Forumul este deschis pentru participare



Autor Subiect: master in traduceri  (Citit de 57182 ori)

Avram Anda

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
master in traduceri
« : 10 Noiembrie 2010, 10:27:11 pm »
Sunt studenta in anul III, specializarea limbi moderne aplicate, engleza-franceza, si as dori sa ma orientez spre o cariere in domeniul traducerilor, prin urmare doresc sa urmez un master de specialitate.
Cunosteti vreun astfel de master in strainatate?
Va multumesc!

Ducella.E

  • Vizitator
Re: master in traduceri
« Răspuns #1 : 02 Decembrie 2010, 03:55:45 pm »
Buna,

Nu am un raspuns la intrebarea ta insa as avea o rugaminte.
Te-as ruga ca atunci cand ai timp sa vorbim mai multe detalii despre acest domeniu prin email.As dori si eu sa urmez
anumite cursuri pentr o astfel de meserie''traducator-intrerpret'',pentru aceleasi limbi straine,insa nu stiu de unde sa incep si unde sa termin.
Asadar, cateva sfaturi mi-ar fii de ajutor daca ai fii de acord sa mi le oferi.
Multumesc anticipat
E.

vio

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
Re: master in traduceri
« Răspuns #2 : 06 Februarie 2011, 10:26:38 am »